Залізничні квитки онлайнЯк розраховується сума при поверненні квитка на поїзд?

Як розраховується сума при поверненні квитка на поїзд?

Повернення залізничних квитків
Електронний залізничний квиток
Купівля залізничних квитків
Посадка на поїзд
Знижки та пільги на залізничні квитки
Інші питання

Сума за повернення залізничного квитка залежить безпосередньо від того, наскільки завчасно ви звернулися в касу / на сайт Travelbook з приводу повернення квитка, і визначається відповідно до пункту 19.11 Правил перевезення пасажирів і багажу:

  • Повернення квитка більш ніж за добу до відправлення поїзда: в такому випадку пасажиру повертається вартість плацкарти, квитка і страхового збору, а також вартість постільної білизни. Комісійний збір Укрзалізниці та комісія сервісу Travelbook не повертаються.
  • Повернення квитка в термін від 9 до 24 годин до відправлення поїзда: повертається вартість квитка на поїзд, страховий збір, 50% від вартості плацкарти і вартість постільної білизни (якщо вона була включена в квиток). Комісійний збір Укрзалізниці та комісія сервісу Travelbook не повертаються.
  • Повернення квитка в терміни менше 9 годин до відправлення поїзда: повертається тільки вартість квитка, постільної білизни (якщо вона була включена в квиток) та страховий збір. Комісійний збір Укрзалізниці та комісія сервісу Travelbook не повертаються.
  • Повернення квитка після відправлення поїзда, але не пізніше, ніж через 1 годину*: в цьому випадку повертається тільки 10% вартості плацкарти і квитка, повна вартість постільної білизни і страховий збір. Комісійний збір Укрзалізниці та комісія сервісу Travelbook не повертаються.
  • Повернення квитка пізніше 1 години з моменту відправлення поїзда: в даному випадку часткова вартість квитка не підлягає поверненню.

* У даному випадку повернення квитків проводиться з пред'явленням документів, що засвідчують особу пасажира, дані якої знаходяться в квитку. Всі інші випадки передбачають повернення частини вартості квитка також і іншими особами, що мають при собі документи, що засвідчують особу.

Звертаємо Вашу увагу!
  • У разі втрати Бланка замовлення або Посадочного документа, ви можете самостійно знову роздрукувати ці документи або з Особистого кабінету, або зі своєї електронної пошти. А згодом успішно повернути квитки, звернувшись в касу на залізничному вокзалі.
  • На сайті Travelbook повернути квиток можна в Особистому кабінеті
  • Якщо був загублений залізничний квиток на бланку суворої звітності, в цьому випадку документ не відновлюється, і повернути його неможливо.

Якщо треба одразу повернути декілька квитків, достатньо щоб повернення коштів виконав один з пасажирів. Пасажиру при собі необхідно мати документ, що засвідчує особу.

Увага! У разі якщо поїздка не відбулася з вини Української залізниці, пасажиру повертається 100% вартості квитка!
КУПИТИ КВИТОК