Залізничні квитки онлайнЩо робити, якщо припустилися помилки в даті відправлення або ПІБ?

Що робити, якщо припустилися помилки в даті відправлення або ПІБ?

Купівля залізничних квитків
Електронний залізничний квиток
Посадка на поїзд
Знижки та пільги на залізничні квитки
Повернення квитків на поїзд
Інші питання

Помилки в прізвищі та імені

Згідно з діючими правилами «Укрзалізниці», допускається до 3-х помилок в написанні прізвища та імені пасажира, якщо дані помилки не спотворюють істотне значення прізвища та імені.
Якщо помилок більше, дані істотно відрізняються від оригіналу або невірно введена дата відправлення поїзда, у цьому випадку необхідно здати ЖД квиток і придбати новий. Внести зміни в успішно оформлені документи з технічних та організаційних причин немає можливості.

Помилка в мові введення

У залізничному квитку ім'я та прізвище пасажира повинні бути вказані на тій мові, на якому вони вказані в документі, який буде пред'являтися провіднику. Тобто якщо в якості посвідчення особи буде пред'являтися закордонний паспорт, в цьому випадку прізвище та ім'я повинні бути вказані латиницею.

Якщо прізвище не вмістилося у квиток

У разі, якщо ваше прізвище з яких-небудь причин повністю не вмістилося у квиток, це не проблема, так як в п.п. 2.35 Правил перевезення пасажирів вказано, що допускається скорочення прізвища до 20 знаків.

Увага! На останньому етапі оформлення ми рекомендуємо вам уважно перевіряти дані пасажирів, а так само всі дані, які стосуються поїзда.
КУПИТИ КВИТОК